Succesvol eerste helft seizoen 2019

Tot juli 2019 heeft Stichting Motard Stein weer assistentie verleend bij organisatie en beveiliging van diverse prof-wedstrijden en toertochten.

In april 2019 van start gegaan met de Volta Limburg Classic en de Amstel Gold Race, in mei de Ton Dolmans Classic en de Wielerronde Heerlerheide en in juni de Kapelse Wielerronde, Omlopen van de Maasvallei, Ronde van Limburg, ZLM Tour en het NK Wielrennen. Dit alles afwisselend met toertochten voor o.a. donordonatie, KPMG en Fietsvriendelijk On Tour.

Hiermee kijken we met veel plezier terug op een geslaagde eerste helft van seizoen 2019 waarin we onze kwaliteiten en vaardigheden als MotorVerkeersRegelaar in wedstrijden en toertochten volop hebben kunnen inzetten.

Vraagt uw evenement ook om professionele organisatie en beveiliging? Neem dan gerust contact op middels onderstaande link:

06 - 21 59 09 34

Geplaatst in