Bestuurswijziging SMS

John Raeven neemt ‘voorzittershamer’ in ontvangst.

Tijdens de druk bezochte jaarvergadering van Stichting Motard Stein hebben Peter Janssen en Hans Plum, als respectievelijk Voorzitter en Penningmeester/Secretaris, hun bestuurstaken overgedragen aan John Raeven en Maarten Koopmans.

Marc Janssen neemt het secretariaat van SMS voor zijn rekening.

Het secretariaat van SMS is overgenomen door Marc Janssen.

Maarten Koopmans neemt het penningmeesterschap over van Hans Plum.

Maarten Koopmans (de nieuwe penningmeester) heeft zijn bestuurstaken als Evenementen-Coördinatie & Opleidingen, overgedragen aan René Lebens (die hierbij geassisteerd zal worden door Leike Vaessen).

René Lebens: bestuurstaken Evenementen-Coördinatie en Opleidingen

Peter Janssen en Hans Plum hebben vanaf ca. 1969 de beveiliging van KNWU/UCI-wedstrijden en toertochten voor hun rekening genomen en in 2001 deze activiteiten voortgezet met de oprichting en onder de noemer van Stichting Motard Stein.

Na afloop van de ‘officiële’ jaarvergadering werd op feestelijk wijze ‘afscheid’ genomen van de voorzitter en penningmeester/secretaris, die we uiteraard met veel plezier en dank, ook komende seizoenen nog regelmatig zullen ontmoeten bij de vele activiteiten van ‘hun’ Stichting Motard Stein.

Naast ‘actie-portretten’ namen Peter en Hans o.a. ook een VIP-arrangement van de Amstel Gold Race en de VrijwilligersTrofee 2019  in ontvangst.

06 - 21 59 09 34

Geplaatst in