Nieuwe KNWU-Licentie ‘Motorbegeleider’ voor MVR’s Stichting Motard Stein

Eind maart 2023 hebben de MVR’s (MotorVerkeersRegelaars) van Stichting Motard Stein de eerste KNWU-Licenties ‘Motorbegeleider’ ontvangen.

Met ruime opleiding & ervaring een mooie landelijke primeur waarmee wij het voortbestaan van wielerwedstrijden op de weg een professioneel steuntje in de rug geven en de politie kunnen ondersteunen en assisteren bij de beveiliging.

Als Stichting Motard Stein hechten wij veel waarde aan opleiding en verdere ontwikkeling van onze motards. Met deze nieuwe licentie op zak een primeur die hopelijk snel een mooie plek krijgt toebedeeld binnen het wegwielrennen.

Wij zijn er klaar voor om de organisaties te ondersteunen en te helpen hun ambities en doelstellingen te kunnen realiseren.

Fijn seizoen 2023!

06 - 21 59 09 34