• Postadres:
  • E :   secretariaat.stichting.sms@gmail.com
  • E  :  stichtingmotardstein@gmail.com
  • T  :  06 – 28 24 67 15 of 06 – 86 68 44 49

Klik op onderstaande link voor het indienen van een aanvraag:

Aanvraag Motorbeveiliging SMS

Het bestuur:

Voorzitter John Raeven
Penningmeester Maarten Koopmans
Secretaris Marc Janssen

Evenementen-Coördinator (EC):

Leike Vaessen

Dag-Coördinator (DC)/ Instructeurs:

Leike Vaessen / Rob Linnartz / Marc Janssen

Paul Dohmen / Henk Huisman

Of het nu het beveiligen van een peloton wielrenners of het waarborgen van een veilige verloop van een Truckrun betreft, verkeersbeveiliging en verkeer regelen zijn taken waarbij professionaliteit vereist is. Iets wat ook Gemeenten en Politiediensten van u vragen. De vrijwilligers van Stichting Motard Stein hebben de opleiding tot landelijk beroepsmatig verkeersregelaar gevolgd en bieden professionaliteit o.a. als MotorVerkeersRegelaar (MVR).

aIMG_1192

MVR ter assistentie en ondersteuning van politie LE & RE (niet alleen in Nederland;…..ook in België)

“Wij zijn gemotiveerd en beschikken over uitstekende motorbeheersing. Jaarlijks volgen onze motards meerdere trainingen op het vlak van rijvaardigheid, theorie en verkeers-technische-beveiliging”

Stichting Motard Stein is nauw betrokken bij de nieuwste landelijke ontwikkelingen omtrent de MotorVerkeersRegelaar (MVR) en werkt hierbij binnen het Landelijke Platform Motorverkeersregelaars (LP-MVR) samen met EMS, BMTN en MBT. Daarnaast hebben wij als partner nauwe samenwerkingsverbanden met MBT-Zeeland, SMBS-Eindhoven en MBT-Assen.

Klik op onderstaande link voor het indienen van een aanvraag:

Aanvraag Motorbeveiliging SMS