We gaan weer van start!

De vooruitzichten zijn goed en er blijken bestuurders te zijn die in deze periode wel positieve stappen durven te zetten. Op zaterdag 28 augustus heeft Stichting Motard Stein weer 2 activiteiten staan waar beveiliging van deelnemers en het reguliere verkeer al onze professionele aandacht krijgt.

Gelijktijdig starten wij als Stichting Motard Stein met een samenwerkingsverband met onze nieuwe sponsor. De materialen zijn in productie genomen en op zeer korte termijn zijn wij in Limburg, Regionaal, Nationaal en ja, ook Internationaal zichtbaar bij vele activiteiten die naar verwachting zullen volgen. Een samenwerkingsverband met een sponsor die, behalve succesvol ondernemen, ook zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid wil nemen en met sponsoring van Stichting Motard Stein de daad bij het woord voegt.

Wij zien er naar uit om ons de komende periode te verbinden met deze spraakmakende onderneming in Limburg en zijn visie en missie mede te versterken. Uiteraard hopen we snel de naam van onze nieuwe sponsor wereldkundig te maken…………..Spannend….toch?

06 - 21 59 09 34

Geplaatst in Geen categorie