Seizoen 2021 weer actief?

Het lijkt er wel op!

Met veel plezier hebben we afgelopen maanden diverse keren politie en veiligheidsregio Limburg-Zuid geassisteerd bij het handhaven en toezicht houden op de geldende regelgeving.

Natuurlijk heeft Stichting Motard Stein in april, zoals al jaren gebruikelijk, actief en professioneel assistentie verleent bij een bijzondere versie van de Amstel Gold Race.

De ZLM-Tour is inmiddels helaas verplaatst en vanaf juli 2021 staan weer diverse events op de agenda.

Als eerste de KPMG Toertocht. Een event waar verbinding en sportiviteit al jaren hand in hand gaan. En op 18 juli 2021 de eerstvolgende wielerwedstrijd: Volta Limburg Classic. Met een Dames- & Heren-Koers waarbij de organisatie in handen is van The PepR Company.

De maanden augustus, september en oktober stromen inmiddels vol met vele uitnodigende events en wedstrijden. Stichting Motard Stein is voorbereid om u allen weer veilig van vele mooie activiteiten te laten genieten.

Tot snel!

06 - 21 59 09 34