Evenementen

Evenementenoverzicht

Als Stichting Motard Stein beveiligen wij sport- en (culturele) evenementen. Denk daarbij o.a. aan wieler- en triathlonwedstrijden, een toertocht, truckrun of klassieke toertochten van vesta’s, auto’s of motoren. Stichting Motard Stein beschikt voor dit soort activiteiten niet alleen over professionele en flexibel in te zetten MotorVerkeersRegelaars (MVR’s), maar ook over ervaren motards die b.v. verslaggevers, fotografen, cameramannen of juryleden kunnen vervoeren.

Stichting Motard Stein levert op professionele wijze een bijdrage aan de veiligheid van deelnemers, begeleiders, publiek, de doorstroom van overige weggebruikers en de openbare orde. De EC (Evenementen-Coördinator) en DC (Dag-Coördinator) van Stichting Motard Stein worden bij voorkeur in een vroeg stadium bij de organisatie van het evenement betrokken.

Klik op onderstaande link voor een aanvraag:

Wij beveilig(d)en, veelal in samenwerking met de politiekorpsen (LE en/of RE), o.a. de volgende evenementen:

de-roze-brigade-2016

Klaar voor inzet tijdens Giro

Wielerwedstrijden

Amstel Gold Race
Olympia’s Tour
Volta Limburg Classic                                                                                                     Giro
BinckBank Tour
Boels Ladies Tour
Eneco Tour                                                                                                                    World Port Classic
Cyclo-Cross Worldchampionships                                                                       Marianne Vos Classic